Select Page

اگر علاقه مند به شرکت در یورومیلیون هستید، برای شما مهم است که بدانید امروز  euromillions یورومیلیون چقدر است. البته ما در مورد مقدار جکپات صحبت می کنیم. در وب سایت ما می توانید تمام جکپات ها و اندازه آنها را مشاهده کنید. مقدار فعلی همیشه به روز می شود. برای اطلاع شما از جکپات امروز یورومیلیونز، بنر پویا را در زیر درج کرده ایم. من همیشه اندازه فعلی جکپات یورومیلیون ها را نشان خواهم داد. euromillions آنچه همچنین برای شما مهم است بدانید این است که مبلغی که در واقع می توانید برنده شوید ممکن است حتی بیشتر از آن مقدار باشد، زیرا پرداخت نهایی به تعداد بلیط های خریداری شده برای قرعه کشی بعدی نیز بستگی دارد. بخش‌هایی از این فروش بلیط نیز به جک‌پات می‌رود، بنابراین ممکن است حتی بیشتر برنده شوید!

آیا می توانم بازی کنم حتی اگر بلیط های یورومیلیون در کشور من برای فروش نباشد؟

این چیزی است که ما در مورد آن هستیم! اگر می توانید به فروشگاه لوتوی خود بروید و بلیط های آن قرعه کشی را در آنجا خریداری کنید، پس نیازی به خدمات آنلاین بلیط لاتاری ندارید. خدمات آنلاین ما به شما امکان می دهد بلیط های بخت آزمایی را از کشورهای دیگر دریافت کنید. فرض کنید می خواهید در یورومیلیونز شرکت کنید. دلایل خوبی برای انجام این کار وجود دارد – اول اینکه، شانس برنده شدن بسیار خوب است، و دوم، جکپات اغلب به اندازه کافی بالاتر از هر قرعه کشی دیگری در جهان است. اگر آنلاین بازی می کنید، مهم نیست در چه کشوری زندگی می کنید. تا زمانی که ابزار پرداخت آنلاین را دارید، می توانید بلیط یورومیلیون (یا یکی از بخت آزمایی های دیگری که ما این سرویس را برای آن ارائه می دهیم) دریافت کنید. ساده ترین راه برای پرداخت ویزا یا مسترکارت است، اما گزینه های بیشتری نیز وجود دارد.

نرخ رشد هر قرعه کشی یورومیلیون چقدر است؟

قرعه کشی های یورو میلیون ها دو بار در هفته (سه شنبه ها و جمعه ها) انجام می شود و معمولاً با هر قرعه کشی که برنده نمی شود، جکپات بین 6 تا 10 میلیون یورو افزایش می یابد. به دلایل واضح، زمانی که جکپات پایین است، این افزایش ها کمتر می شود و زمانی که از آستانه 100 میلیون یورو فراتر رفت، افزایش می یابد.

جکپات Euromillions چقدر می تواند رشد کند؟

حداکثر جکپات برای Euromillions 190 میلیون یورو است. اینجاست که یک قاعده کلاهی وارد عمل می شود. مگر اینکه برنده شود، 190 میلیون یورو باقی می‌ماند و تمام وجوه حاصل از فروش بیشتر بلیط که به جکپات اضافه می‌شد، به جایزه درجه دوم می‌رود. این، البته، به طور قابل توجهی شانس شما را برای برنده شدن مبلغ زیادی افزایش می دهد. و حتی بهتر هم می شود: پس از رسیدن به مقدار سقف، تا چهار قرعه کشی دیگر وجود خواهد داشت. اما اگر جکپات برنده نشده باشد، در قرعه کشی پنجم، قطعاً کسی آن را برنده خواهد شد. و زیبایی این قانون اینجاست: اگر هیچ کس همه 5 عدد و دو عدد اضافی را به درستی نداشته باشد، به اندازه کافی خوب است که 5 به اضافه یک عدد منطبق داشته باشیم. و از آنجایی که این ترکیب اغلب به اندازه کافی بلیت برنده ای پیدا نمی کند، حتی ممکن است تنها با پنج عدد منطبق برنده سهمی از جکپات شوید! البته، در این مورد، شانس زیادی وجود دارد که مجبور شوید آن جکپات را با شاید ده ها بازیکن دیگر به اشتراک بگذارید. اما من مطمئن هستم که برای شما مهم نیست زیرا اشتراک گذاری مبلغ محدود شده با ده برنده خوش شانس دیگر به این معنی است که شما هنوز هم سهمی معادل 19 میلیون یورو دریافت خواهید کرد. بنابراین، مبلغ جکپات یورومیلیون امروز را بررسی کنید، آن را با سایر قرعه کشی های بین المللی مقایسه کنید و سپس شروع کنید و بلیط خود را دریافت کنید!