Select Page

از زمان راه اندازی آن در سال 2004، لاتاری EuroMillions مورد توجه میلیون ها نفر در سراسر اروپا قرار گرفته است. قابل درک است که چرا بازیکنان از همه کشورهای شرکت کننده با نگرانی هر سه شنبه و جمعه نتایج قرعه کشی را با توجه به احتمال برنده شدن جکپات هایی که ممکن است زندگی آنها را تغییر دهد، پیش بینی می کنند. با این حال، چرا EuroMillions بسیار جذاب است و ساختار پرداخت چگونه عمل می کند؟ بیایید جزئیات برنامه پرداخت EuroMillions و آنچه را که برای برندگان در نظر گرفته است را بررسی کنیم.

مبانی پرداخت EuroMillionseuromillions

پرداخت EuroMillions

9 کشور اروپایی – اتریش، بلژیک، فرانسه، ایرلند، لوکزامبورگ، پرتغال، اسپانیا، سوئیس و بریتانیا – در قرعه کشی بین المللی موسوم به EuroMillions شرکت می کنند. پنج عدد اصلی و دو ستاره خوش شانس، از 1 تا 12، توسط بازیکنان انتخاب می شوند. برای برنده شدن جایزه، هر هفت عدد باید با اعداد قرعه کشی شده مطابقت داشته باشند.

جکپات و ردیف های جایزه

پرداخت جکپات عظیم، با حداقل تضمین شده 17 میلیون یورو و حداکثر سقف 240 میلیون یورو، ویژگی بارز بخت آزمایی EuroMillions است. جکپات تنها می تواند برای چهار قرعه کشی اضافی پس از رسیدن به این سقف به پایان برسد. در صورتی که برنده ای پیدا نشود، پول جایزه بین برندگان بالاترین ردیف پاداش بعدی تقسیم می شود. بازیکنان فرصت های زیادی برای برنده شدن دارند، حتی اگر جکپات را بدست نیاورند، زیرا علاوه بر جکپات، 12 ردیف جایزه دیگر نیز وجود دارد. جوایز با پایین آمدن ردیف‌ها کوچک‌تر می‌شوند و اغلب فقط باید دو عدد اصلی را مطابقت دهید. جایزه درجه دوم برای مطابقت با پنج عدد اصلی و یک ستاره خوش شانس اهدا می شود.

فرآیند پرداخت

ماجراجویی با برنده شدن در EuroMillions به پایان نمی رسد. روش پرداخت بر اساس ارزش جایزه و کشوری که بلیط خریداری شده متفاوت است.

  • جوایز کوچک: بازیکنان معمولاً می‌توانند برنده‌های خود را در فروشگاه‌های تایید شده برای جوایز سطح پایین‌تر ادعا کنند. جوایز تا مبلغ مشخصی نیز ممکن است شخصاً در دفاتر پست در برخی کشورها بازخرید شوند، یا اگر بلیط به صورت آنلاین خریداری شده باشد، حساب آنلاین بازیکن فوراً واریز خواهد شد.
  • جوایز بزرگ: برندگان ممکن است برای مطالبه مبالغ بیشتر به یک مرکز قرعه کشی یا یک موسسه بانکی تایید شده مراجعه کنند. معمولاً برای این فرآیند به اصل بلیط و هویت برنده نیاز است.
  • برنده جکپات: برنده شدن یک جکپات یا یک جایزه ثانویه قابل توجه اغلب مستلزم بررسی و مراحل اضافی است. برندگان معمولاً راهنمایی های مالی و قانونی دریافت می کنند و ممکن است از آنها خواسته شود که مدارک بیشتری ارائه دهند. حتی در حالی که برخی کشورها گزینه سالیانه را ارائه می دهند، پرداخت ها اغلب به صورت یکجا انجام می شود.
    پیامدهای مالیاتی: ضروری است که برندگان پیامدهای مالیاتی در کشورهای خود را درک کنند. برنده های بخت آزمایی در برخی کشورها مشمول مالیات هستند – برای مثال بریتانیا و فرانسه – اما در کشورهای دیگر – اسپانیا و سوئیس مشمول مالیات نیستند. برای دور ماندن از مشکل با قانون، برندگان باید قوانین مالیاتی را که در کشورشان اجرا می شود، رعایت کنند.

تأثیر برنده شدن در پرداخت EuroMillions

یک پیروزی قابل توجه EuroMillions می تواند کل زندگی یک نفر را تغییر دهد. علاوه بر سود نقدی فوری، برندگان اغلب متوجه می شوند که برای مدیریت مسئولانه پول غیرمنتظره خود، به راهنمایی متخصص نیاز دارند. به خاطر حفظ حریم خصوصی و اجتناب از ایرادات احتمالی ستاره شدن یک شبه، بسیاری ناشناخته ماندن را انتخاب می کنند. علاوه بر این، سابقه کمک های خیریه ای وجود دارد که توسط قرعه کشی EuroMillions انجام شده است. ماهیت نوع دوستانه بازی در این واقعیت منعکس می شود که بسیاری از برندگان تصمیم می گیرند بخشی از جوایز خود را به سازمان های نزدیک به قلب خود اهدا کنند.

نتیجه

علاوه بر مقادیر باورنکردنی پولی که ممکن است برنده شوید، بخت آزمایی EuroMillions به دلیل ساختار پرداخت متنوع آن، که شانس های زیادی برای برنده شدن فراهم می کند، جذاب است. EuroMillions همچنان یکی از پایه های اصلی سرگرمی های اروپایی است، چه امید به بردن جایزه بزرگ باشد و چه فقط هیجان بازی. هیجان و خوش‌بینی همراه با هر بلیط همچنان بازیکنان را در سراسر قاره متحد می‌کند و در انتظار قرعه‌کشی بعدی هستند، و نشان می‌دهد که اگرچه کسب جایزه بزرگ ممکن است یک اتفاق غیر معمول باشد، اما لذت بازی امری عادی است.