בחרו עמוד

כולם רוצים לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לזכות בלוטו ולא בכדי. אם תזכה בקופה בלוטו אתה יכול להיות מוגדר לכל החיים. ייתכן שלעולם לא תצטרכו לעבוד שוב או שתוכלו לצאת לטיול שתמיד רציתם, או לקנות משהו מיוחד שלעולם לא הייתם יכולים להרשות לעצמכם אחרת. זה חלק מההגרלה של משחק בלוטו. אבל איך בדיוק אתה יכול לשפר את הסיכויים שלך?

 euromillions

קח קבוצה

האסטרטגיה הטובה ביותר שתוכל להרכיב היא להרכיב קבוצה לשחק בלוטו. כשאתה משחק לבד יש לך סכום כסף מוגדר שאתה יכול להרשות לעצמך להוציא על כרטיסים לכל ציור. וכל מספר הכרטיסים שסכום זה יקנה לך הוא מספר הסיכויים שיש לך. אז אם אתה יכול להרשות לעצמך חמישה כרטיסים יש לך חמש הזדמנויות לזכות. אם אתה עובד עם קבוצה של 10 אנשים שלכולם יש את היכולת לקנות חמישה כרטיסים אז פשוט הגדלת את הסיכויים שלך ל-50. אם הקבוצה שלך היא 20 אנשים יש לך עכשיו 100 סיכויים. אתה תזכה בחלק קטן יותר מהפרס ככל שתכניס יותר אנשים לקבוצה שלך, אבל האם חלק של משהו לא טוב יותר מכלום? כשאתה משחק באינטרנט, חפש כרטיסים קבוצתיים, הנקראים לעתים קרובות כרטיסי סינדיקט. מדובר במספר גדול יותר של כרטיסים עם שילובי מספרים מוגדרים מראש. אתה יכול לקנות חלק מהכרטיסים האלה, יחד עם שחקנים אחרים.

שחק באופן עקבי

אם אתה מנסה לנצח אתה צריך להיות עקבי במשחק שלך. זה אחד הדברים הכי טובים שאתה יכול לעשות. אל תקנו כרטיס שבוע אחד ואז תדלגו על שבועיים. אתה לא יכול לנצח אם אתה לא באמת משחק את המשחק. ייתכן שתרצה להיות יותר ממוקד באילו משחקים אתה משחק ולוודא שאתה משחק באותם משחקים בכל שבוע במקום לדלג ממשחק אחד למשנהו. זכור, המטרה שלך היא להשיג את הקופה הטובה ביותר ואולי לא אכפת לך באיזה קופה מדובר. רק ודא שאתה משחק את המשחק בכל פעם שהוא מושך או שאתה עלול לפספס את ההזדמנות שלך. גם אם אתה לא משחק במספר סטים מדי שבוע, החמצת הגרלה שבה מישהו מנצח יכולה להרגיש כאילו החמצת את ההזדמנות שלך. מיליונים יורו

מערבבים מספרים חמים וקרים

מספרים חמים הם כאלה שנראים מציירים לעתים קרובות, בתדירות גבוהה יותר ממה שהייתם חושבים. המספרים הקרים הם אלו שמציירים בתדירות נמוכה יותר. מצד שני, מספרים באיחור הם כאלה שלא גררו הרבה זמן וצריכים לעלות בקרוב. על ידי בחירה בשילוב כלשהו של המספרים הללו יש לך סיכוי טוב יותר לזכות. בחירה רק במספרים חמים או רק במספרים שהתאחרו היא לא אסטרטגיה טובה והופכת את זה לא סביר סטטיסטית שתזכה בקופה. אבל בחירה מכל המספרים יחד נותנת לך סיכוי טוב יותר. הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות כדי לשפר את הסיכויים שלך לזכות הוא להשיג לעצמך לפחות כרטיס אחד לכל הגרלה ולוודא שאתה ממשיך לקנות כרטיסים אלה באופן קבוע. אתה לא רוצה לפספס קופה כי שכחת לאסוף כרטיס השבוע.