בחרו עמוד

אם אתם מתכננים לשחק בלוטו, או אם כבר שיחקתם בלוטו, תרצו לדעת מה אתם באמת מקבלים ומה לא. אחרי הכל, אם אתה צריך לשלם מסים אתה הולך לקבל פחות כסף ממה שאתה עשוי לחשוב. ולמרבה הצער, במדינות רבות, אתה תצטרך לשלם לפחות משהו במסים על הזכייה שלך.

מדינות שבהן אינך צריך לשלם מסים על זכייה בלוטו מסים על זכייה בלוטו

 מסים בהגרלה על זכיות

למעשה יש לא מעט מדינות שבהן אתה לא צריך לשלם מסים גם על הזכייה שלך בלוטו. לדוגמה, אוסטרליה, קנדה, פינלנד, גרמניה, אירלנד, ניו זילנד, דרום אפריקה, בריטניה וכמה מדינות אירופיות אינן דורשות מס על הזכייה שלך בלוטו. כל מה שאתה צריך לעשות לזכות בלוטו באחת מהמדינות הללו. אם כן, תקבל את התשלום החד פעמי באופן מיידי. ואתה לא משלם מיסים בכלל. זה הופך את זה לזכייה גדולה עוד יותר עבורך, לא משנה מה יהיה סכום הפרס. אבל זכור שזה קורה רק אם אתה גר באותה מדינה וזוכה בה בלוטו.

מדינות שבהן אתה צריך לשלם מסים על זכיות בלוטו

מדינות אחרות, כולל ארצות הברית, דורשות ממך לשלם מסים על הזכייה שלך בלוטו. למעשה, אתה יכול לשלם לא מעט מסים עד שהממשלה תסיים לקצץ. וזו הסיבה שפרסים בארצות הברית במיוחד הם לעתים רחוקות מה שהם נראים. אפילו פרס גדול ניתן לקצץ בלא מעט. לדוגמה, אנשים רבים בוחרים לקחת את התשלום הקטן יותר כדי שיוכלו לקבל את כספם בבת אחת במקום לקבל תשלום מדי שנה. אם אתה עושה את זה בארצות הברית, הממשלה תוכל להתערב ולקחת חלק מהסכום החד פעמי ממש מהחלק העליון. ואז אתה צריך לשלם מיסים רגילים גם על זה. זכייה של 100,000 דולר בארצות הברית עשויה בסופו של דבר להניב רק 70,000 דולר לאחר שהוצאו ממנה כל המסים והעמלות (והסכום שהוריד מהראש עבור הזכות לקבל את הכסף שלך בבת אחת). פאוורבול

מה אם אני זוכה בלוטו במדינה אחרת?

אם אתה משחק בלוטו במדינה מלבד זו שאתה גר בה, עליך לציית לחוקים של אותה מדינה. אם הם גובים מיסים של זוכים על זכיות בלוטו תצטרך לשלם את אותם מסים. אם כן, ברוב המקרים מדינת הולדתך לא תדרוש ממך לשלם מיסים נוספים על הכסף, מה שעוזר לך לחסוך קצת יותר. עם זאת, אם המדינה שבה אתה זוכה אינה גובה מסים, עדיין תוכל לחייב אותך במסים על ידי המדינה שלך. זה יכול לבוא בצורה של מס הכנסה בסוף השנה או כל אחר, תלוי במדינה בה אתה גר.