בחרו עמוד
למי ניתן לשחק ביורו-ג'קפוט ולהצטרף למרדף אחרי הפורטונה? במשך עשור, יורו-ג'קפוט, ההגרלה הפאנ-אירופית המסמלת בידוד בין-לאומי ואת הפוטנציאל להפוך חלומות למציאות, דגם חלומות ומשך לקפוץ את ליבם של משתתפים ממגוון 18 מדינות באירופה. כשהוא חגג את יומו הגדול העשורי ב-25 במרץ 2022, יורו-ג'קפוט הוסיף שכבת תחושה חדשה של תחושה על ידי הצגת תוצאה שנייה בכל יום של שלישי.

יורו-ג'קפוט: תחילת הולדת הגרלה קונטיננטלית

Who Can Play Eurojackpot שישה שנים אחרי ההצלחה של יורו-מיליונים, המדינות המשתתפות שותפו כח כדי להציע הצגלה שנייה של הגרלה קונטיננטלית. בהסכם ההיסטורי שחתם בהלסינקי, פינלנד, הושט יד להקמתה של יורו-ג'קפוט. ב-23 במרץ 2012, הגרלה הראשונה של יורו-ג'קפוט התרחשה בהלסינקי, וכרטיסי גמר הגרלה היו זמינים בדנמרק, אסטוניה, פינלנד, גרמניה, איטליה, הולנד וסלובניה. היום, יורו-ג'קפוט עומדת כעדות לשיתוף פעולה בין-לאומי מוצלח. הבריכה התרכזה לאורך השנים, עם קרואטיה והונגריה הצטרפו באוקטובר 2014, סלובקיה באוקטובר 2015 ופולין בספטמבר 2017.

דרישת גיל משפטית:

קסם יורו-ג'קפוט אינו מוגבל רק על ידי גאוגרפיה, אלא גם מחבק את הקונספט של השתתפות אחראית. נגיש למבוגרים, המשחק עומד על גיל ההתמודדות בכל מדינה יחסית. יש להיות למשתתפים בגיל המשפטי כדי לרכוש כרטיסי יורו-ג'קפוט, עם איסורים קפדניים על מכירת כרטיסי לוטו לא חוקיים, מבטיחים חוויית משחק מאובטחת ומרגשת לכולם.

מבנה המשחק והחוקים:

מבנה המשחק של יורו-ג'קפוט, אף על פי שפשוט, מבטיח פרסים בלתי רגילים. כל כניסה כוללת בחירת חמישה מספרים ראשיים מ-1 עד 50 ושני מספרי יורו מ-1 עד 12. ההגרלה הייחודית, עם מכונות נפרדות למספרים הראשיים והיורו, מאפשרת את האפשרות להגריל את אותם מספרים בשני הקטגוריות. המשתתפים יכולים לבחור 5 מספרים ראשיים ו-2 מספרים נוספים, זוכים בפרסים החל מהתאמה של שלושה מספרים. השילוב של מספרים ראשיים ונוספים מציע אפשרויות פרסים שונות, מבטיח תחושת ניצחון גם בלעדיים. הפרסים משתנים, החל מכיסוי על עלות הכרטיס ועד להגעה למיליונים.

נגישות ויתרונות מקוונים:

יתרון משמעותי של יורו-ג'קפוט הוא בנוחות של רכישת כרטיסים מקוונת. פלטפורמות כמו OnlineLotto365.com מספקות ממשק ידידותי למשתמש, פורץ את המכשולים הגיאוגרפיים עבור אוהבי יורו-ג'קפוט מחוץ למדינות המשתתפות באירופה. בחשיבות, הזוכים יש 90 יום מתאריך ההגרלה לטעון את פרסי יורו-ג'קפוט שלהם.

ניצחונות היסטוריים ותשלום מרבי:

ב-22 ביולי 2022, שחקן דני הגיע לשיא התרסה של יורו-ג'קפוט וזכה בפרס הגבוה ביותר בהיסטוריה של המשחק – פרס הג'קפוט של 120 מיליון יורו – הפרס הגדול ביותר אחרי 15 הגרלות בלעדיות. הניצחון הזה מדגיש את הפוטנציאל לניצחונות שינוי חיים שיש ליורו-ג'קפוט להציע למשתתפים.

עכשיו, יותר מתמיד הזמן להצטרף לקהילת יורו-ג'קפוט. בין אם אתה שוכן בלב אירופה או בחופי מרחק, נגישות של פלטפורמות מקוונות כמו OnlineLotto365.com פותחת לך את הדלת להשתתף. התרסה של המשחק אינה יודעת גבולות, וגם ההזדמנות שלך לנצח גדולה. יורו-ג'קפוט מחכה; האם אתה תהיה הבא שיכתוב היסטוריה?